četvrtak, 5. travnja 2012.

Cudan je ovaj svet u meni

Nisam ja nista specijalanan da vam kazem iskreno, mama kaze da sam ja sladak i pametan, ali znate vec kakve su majke.

Nisam ja specijalan kao sto rekoh ali ovaj svet u meni je veoma cudan. Nema tu sta puno da se govori, ali cudesne stvari se dogadjaju u meni. Prije neki dan sam se tako nazderao cevapa da je u meni pocela cudesna musika koja istovremeno podsjeca na zvuke macke kojoj su kamenom pogodili nogu. To je cudno i taj svijet ponekad me plasi. Ko da se nesta desava unutar meine sto ja jos u svom zivotu nisam dozivio ni vidio. Mnoge stvari ostaju nepoznate izakljucane duboko u nama, a mozda to tako i treba da bude jer sa zagonetnim stvarima se ne treba igrat. Ponekad u meni sve pozuti i zazeleni.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi