četvrtak, 5. travnja 2012.

Moja buduca profesija

Od malih nogu zelim da postanem samo fudbaler I nista me drugo ne zanima, ni skola ni astronomija nista nista. Fudbali zaradjuju ogromne pare pogotovo za nase uslove I oni vodaju najbolje djevojke I oni imaju dosta gela na frizuri sto se meni posebno dopada. Jasam onaj klasican spic koji je stalna opasnost po gol protivnikas. Osjecam da zene najvise vole napadace, to je poznata cinjenica svima. Jednom prilikom sam dao gol makazicama I odusevljenje publike je bilo golemo. Jas am siguran da cu uspjeti I da cu jednog dana zaigrati za ekipu Rudara. Mada ponekad mi se ne da ici na trening pa preskocim pokoji ali ja imam zacementirano mjesto u timu zahvaljujuci mojim ubitacnim skilovima. Tako da je to vam garantujem ja ovoga mi krsta + moja buduca profesija je fudbaler iako sam ja I sad fudbaler I to kakav

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi