četvrtak, 5. travnja 2012.

Opis moje sobe

Lagao bih vas kad bi rekao da nisam zadovoljan svojom sobom. Sada cu vam dati kratak opis moje sobe pa cete vidjeti da li imam li ja razloga da budem zadovoljan.

Moja soba ima nekih 30 kvadrata i to je vise apartman nego moja soba jer u sklopu nje ima i kupatilo pa mogu da se kupam kad hocu i radim unutra sta hocu jer ipak sam ja odrasto covjek i potrebna mi je privatnost . U sobi imam francuski lezaj kucno kino racunar gejmer mini teretanu i kucnu pomocnicu koja mi pomaze jer ja sam ne mogu sve da postigne jer moj zivot je prepun svakojakim obavezama kojima su me natrpali drugi ljudi jer da sam se ja pitao ne bih morao ni svaki drugi dan u skolu, ovako stalno tamo vamo pa ne stignem se ni odmorit u mojoj sobi. Na zidovima sobe nalaze se posteri paole abdul, sindi kraford, pamele anderson i dzeja. Dzej mi bas ono ima odlicnu muzku i volim ga poslusat jer nije kao ove pjevaljke on je iskren i ima dobre tekstove sa kojima se covjek moze poistovijeti jer se odnose na nas emotivce koji imamo problema sa razumijevanjem okoline koja cesto ne moze da nas razumije jer smo sto pa cak i sto pedeset godina ispred ostalih jer nije uvijek samo obrazovanje uci uci ima nesta i van toga. Treba se zivjeti zivot.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi