četvrtak, 5. travnja 2012.

Opisivanje lika pismena vjezba

Postoje neki ljudi koji ostavljaju poseban uticaj na nas iako nicim izazvani ponekad mogu biti zatvoreni u nase srce. Nekada davno ne sjecam se godine da li je bila 98 ili 99 znam da je bio septembar, prohladno vrijeme ok 14 steni mozda 15 u 20 sati I 32 minuta je naisao covjek koji je ostavio takav uticaj da ja nemam rijeci da opisem na mene. On je bio jedan postariji gospodin I bas cesto je nosio kravate. Covjek kad ga vidi njega I njegov nos pomisli ovaj je bio bokser, medjutim nikad se sportom nije bavio vise je volio da dekorira cvijece, to mu je usputno bio I hobi. Imao je dugu masnu sijedu kosu zavezanu u rep, gore je nosio karirani sako, a dolje neki sorc iz doba jure bio je tako duhovit I rijec po rijec je on pricao sa nekim ja sam ga samo posmatrao I zapamtio ovu sliku koja mi je potrebna za ovu pismenu vjezbu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi