ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Pismena vezba Moja najdraža uspomena

Nikad nisam volio te klasifikacije, top deset najboljih pjesama, najbolji film, najbolji pjevač.. Zar ne bi bilo bolje da se naslov ovog sastava zove moja draga uspomena. Ja znate živim sto na sam, imam toliko lijepih i dragih uspomena i kad bi pravio klasifikaciju to bi moglo da potraje duže nego što ovaj čas traje. Da li da izdvojim ono kad smo odvalili amere u košarci ili kad mi je Dobrila pokazala dojku ili kad mi je baba mrtvom-gladnom iznjela tople placke i mladi kajmak ili kad sam pretukao duplo većeg momka ili kad sam prvg put ušao na Marakanu ili kad sam ušao negdje drugo ili kad sam dobio cjeduljicu od prve simpatije na kojoj piše đaš mi se ili kad sam vidio uživo majmunovu roze bulju ili kad su me ložili tetak i tetka da mi se auto javlja (alarm) kad mu ja viknem javi se ili kad sam patio za prvom ljubavi i spavao ispred njene kuće ili kad mi je Ljubica kupila cigare kad sam bio švorc ili kad mi je...
Eto razmišljam koja mi je najdraža uspomena i 2 minuta do kraja časa, a meni treba više vremena, uvijek mi treba više vremena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi